مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-17پزشكي

ساخت و تجهیز بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اعتبار 280 میلیاردی


معاون وزیر راه و شهرسازی، از ساخت 14 بیمارستان طی 15 ماه گذشته در کشور خبر داد و گفت: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع احداث شده است.

- ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، از ساخت 14 بیمارستان طی 15 ماه گذشته در کشور خبر داد و گفت: بیمارستان شهید حسین پور لنگرود در زمینی به مساحت 45 هزار مترمربع احداث شده است.

علی نبیان در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت بهداشت که به صورت ویدئوکنفرانس در لنگرود برگزار شد، با اشاره به شیوع بیماری کووید19 از ابتدای سال گذشته در سراسر کشور و تلاش های وزارت بهداشت و درمان برای خدمت رسانی به مردم، اظهار کرد: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی وظیفه یافت تا در کنار وزارت بهداشت و درمان بتواند در این بخش ارائه خدمت مناسبی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان در جای جای ایران اسلامی اقدام به ارائه خدمات شایسته بهداشتی و درمانی برای همه بیماران کرده است، افزود: سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی نیز به عنوان بازوان اجرایی دولت ماموریت یافت تا با همکاری مشاوران و پیمانکاران و نیروهای فنی و مهندسی ایرانی در این مسیر قدم های خوبی بردارد و با ساخت بیمارستان های مناسب بخشی از دغدغه های وزارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تجهیز بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اعتبار 280 میلیاردی

ساخت و تجهیز بیمارستان شهید حسین پور لنگرود با اعتبار 280 میلیاردی